Projektmenedzser – HR folyamatszakértő

HR szoftvereink bevezetése ügyfeleink számára is külön projekt. Mindannyiunk érdeke, hogy vezetőik és munkavállalóik elkötelezettek legyenek az új szoftver iránt és ehhez minden támogatást megkapjanak tőlünk. A leendő HR folyamatszakértőnk a projektmenedzseri feladatköre mellett, HR folyamat ismeretei segítségével hozzájárul a szoftver fejlesztéséhez és a kollégák szakmai továbbképzéséhez.

A LEENDŐ KOLLÉGA FELADATAI:

  • a projekt bevezetése során az ügyfél támogatása,
  • kollégák továbbképzése és támogatása nagyvállalati HR-es folyamatok témakörben (munkaidőnyilvántartás, távolléttervezés, bérszámfejtés, riporting stb.),
  • projektbevezetési módszertan fejlesztése
  • szoftverhasználati oktatás ügyfeleink részére,
  • elakadások proaktív feltárása, azonosítása, ügyfél támogatása az elhárításban,
  • teljes bevezetési projekt menedzselése az ügyfélnél IT csapatunkkal szorosan együttműködve.

RÁD VÁRNAK EZEK A FELADATOK, HA:                                                                           

  • 1-3 éves HR adminisztrátor vagy generalista tapasztalatod van, lehetőleg termelő cégnél (munkaidőnyilvántartás, távolléttervezés, bérszámfejtés, riporting stb.),
  • ha szükséges, vállalod a vezetőkkel történő szakmai konfrontációt,
  • meggyőző kommunikációs képességgel tudod a projekt mellé állítani az ügyfeleink középvezetőit, munkavállalóit,
  • jól tudsz együttműködni a fejlesztő csapattal,
  • nyitott vagy IT ismeretek, módszertanok elsajátítására, HR szoftverünk alapos megismerésére,
  • az angol nyelvtudásod legalább középszintű.

AMIVEL MI VÁRUNK:

  • versenyképes fizetés,
  • eredmény és támogatás orientált, innovatív, vállvetve együttműködő cégkultúra,
  • hazai és külföldi terjeszkedés, folyamatos kihívások, szakmai és vezetői előrelépési lehetőségek,
  • kreatív, fiatalos, sokat nevető csapat,
  • on-the-job tréningek, mentoring, szakmai és soft képzések.

Várjuk az önéletrajzodat a karrier@login.hu e-mail címre!