A változást szorosan lekövetni, minden üzleti siker egyik kulcstényezője.

Az ease++ Hotel Solution szállodák számára kifejlesztett beosztástervező és jelenlétnyilvántartó szoftverszolgáltatási csomag, ami a terület egyedi sajátosságainak kezelésére lett kifejlesztve. Szoftvermegoldásunkkal lekövethetők a folyamatosan, akár óráról-órára változó foglaltsági adatok, és valós időben biztosítható a KPI-ok, állományadatok, távollétadatok, kompetenciák és további előzetesen beállított szempontok teljesülése.

Hotel Solution kulcsjellemzők

Kompetenciamenedzsment alapú idősávos beosztástervezés

A munkavállaló egyéni kompetenciái nyilvántarthatók és fejleszthetők a rendszerben. A munkavállalók érvényes kompetenciák alapján egy műszakban több tevékenységre is beoszthatók egymást követő idősávokban.

Több dimenziós beosztástervezés

A szabadság és távollét szempontok, a KPI-ok, állományadatok, érvényes kompetenciák, tevékenységek kapacitásigényének folyamatos figyelembe vétele beosztástervezéskor.

Változáskövetés óráról-órára

A foglaltsági adatok és körülmények változását óráról-órára leköveti a szoftver, lehetővé téve a gyors beosztás-újratervezést.

Szállodai szempontrendszer szállodánkénti testreszabhatósága

A szállodák szakmai területeinek működési logikájának testreszabott leképezési lehetősége szállodánként.

Kölcsönzött állomány kezelése

Kölcsönzött állomány nyomon követése, beosztástervezése , riportingja, kontrollingja. Kölcsönző cégeknek saját felületet szolgáltatunk a szorosabb együttműködés érdekében.

Munkaidőnyilvántartás

Az érkezéstől a távozásig a szüneteken át, pl. ebédeltetés, rögzíti a rendszer a munkavállalók jelenlétadatait a bérszámfejtés előkészítéshez. Automatikus riasztásokkal jelzi a rendszer, ha a jelenlétadatokban az aktuális beosztáshoz képest eltéréseket észlel.

Hotel Solution esettanulmányok

Általános szoftverelőnyök

GDPR megfelelés

Magas ROI

Felhasználói élmény

Web-alapú

Jogosultsági alapon működik